هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

گرفتار!

سرم خیلی شلوغه...

ساره بانو پیشنهاد دادن بیام و از خوبیای همسر بنویسم..


ایشالا به زودی.

نظرات 2 + ارسال نظر
نلی چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.mylife92.blogfa.com

منم همه بهم می گن خوبی بنویس ولی به نظر من منفی ها هستن که علت نوشتن هستن ! به نظرم هر چی دلت می خواد بنویس من برام مهم نیست هیچ کس هم وبلاگمو نخونه همین که آروم می شم برام عالیه

از طرفی حرفت کاملا درسته، نوشتن آدم رو سبک می کنه... اما از طرفی هم یک راه حل موقته. من دلم می خواد درست کنم همه چیز رو...
این مدت خیلی درگیر بودم اما سعی می کنم به زودی بیام و تلاش کنم خوبی هاش رو بنویسم...

بهار یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام سارا جان
مادر ساره همیشه میگفت:وقتی بدیها توی ذهنمون باشه،خوبیها کم کم در ذهنمون کمرنگ تر وبی اهمیت تر میشه و خودمون رو آدم بیچاره ای میبینیم که حقوقمون پایمال شده.
و این فکر حتما بر رفتارمون هم تاثیر گذاره و به مرور وضع بدتر میشه.حتما به این دلیل خواستن از خوبیها بنویسید.

کاملا درسته. امیدوارم موفق بشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد