هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

مدتیه خیلی احساس بدی دارم. خیلی از کارایی که باید انجام بدم مدام به تعویق می افتن. هم درس، هم کار خونه، کمی از کارای دخترک... بدتر از همه اینکه چند بار هم نماز صبحم قضا شده... کل روز آدم خراب می شه اینجوری.

نمی دونم چی کار کنم. گاهی فکر می کنم روزانه نویسی شاید برام انگیزه ایجاد کنه اما بعد می بینم که وقتش رو ندارم.  تنها چیزی که سرش خیلی دقت به خرج دادم تا الان رژیمم بوده... خدا کنه نتیجه داشته باشه...

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:30 ب.ظ

منم یه چند وقتیه که اصلا حال و حوصله هیچ کاری رو ندارم.از اوایل پاییز اینطوری شدم.
خیلی بده.حس خیلی بدی به آدم میده این بی حوصلگی.
کاش راهی باشه براش.
راستی آدرس وبلاگتونو از توی ایمیلهای بانو ساره پیدا کردم.

پاییز همه کسل می شن، چرا واقعا؟!!
جای ساره جان خالی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد