هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

از این به بعد تلاش کنم بعد از نماز صبح بیدار بمونم 

کارامو تند تند انجام بدم: خونه، بی بی عزززیزم، ورزش، خوشگلاسیون:)


باید و باید هر روز مطالعه کنم

باید دست بکشم از خوردن اضافه

باید نماز هام رو با آرامش بخونم

کارای عقب افتاده...


شاید وقت زیادی نمونده باشه تا دم رفتن

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشته* پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام دوست من.یه مدت وبلاگ خوندن رو کنار گذاشته بودم ولی برگشتم و خواستم اگه هنوز وبت برقرار بود یه سری بزنم که خوشبختانه هستی .جه تصمیمات قشنگی گرفتی امیدوارم زندگی طولانی و با عزتی پیش روت باشه .حالا که بجه کوجیک داری به یکمی بیشتر خوابیدن احتیاج داری اینقدرم زود بیدار شدن طولانی مدت سخت میشه جون جند وقت دیگه مرخصی زایمان هم تموم میشه و خود بخود فرصتی برای استراحت نمیمونه .اگه به نوشتن ادامه دادی بازم میام و اگه نه برات شادی و سلامتی ارزو میکنم

ممنون عزیزم
علیک سلام!

من کلا نمی خوام خوابم کم بشه... خب می تونم به جاش ظهر ها بخوابم، یا شب ها کمی زودتر...
اما احساس می کنم وقتی صبح زود پا میشم کلا روز بهتری دارم.
یهو می بینی هنوز ظهر نشده ولی خیلی کارات انحام شده... خیلی حس خوبیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد