هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

امروز به اجبار!

من هنوز هیچ کدوم از تصمیماتم رو نتونستم عملی کنم...

نمی دونم چه بلایی به سرم اومده که اینقدر اراده ام ضعیف شده. می گن روزه گرفتن اراده رو قوی می کنه اما خب من به خاطر شیردهی نمی تونم روزه هم بگیرم!


اما الان یهو یه فکری به نظرم رسید...

برنامه های کلی و طولانی مدت که نتیجه نداد. بیام خیلی خیلی کوتاه مدت فکر کنم. مثلا از الان تا شب.


امروز به اجبار این کارها رو انجام میدم، ببینم شب چه احساسی خواهم داشت:

1. مرتب کردن خونه با گردگیری

2. اتوی لباس ها

3. رسیدگی به ظاهرم

4. 4 صفحه ترجمه

5. کارای دخترکم


الهی به امید تو.


به نظرتون من چه جایزه ای می تونم برای خودم تعریف کنم که برام انگیزه ایجاد کنه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد