هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

شروع دوباره

سلام.

من این وبلاگ رو سال 89 یا 90 درست کردم. زمانی که تازه اومده بودم سر خونه و زندگی خودم. حدود یک سال و نیم هم بودم اینجا اما بعد کم کم نوشتن از سرم افتاد. حالا که می خوام تغییراتی توی زندگیم بدم فکر کردم بیام اینجا و بنویسم و از بقیه کمک بگیرم. 

رفتم توی آرشیو و دیدم چه بد! من فقط هر چی دلخوری و ناراحتی و نگرانی بوده نوشتم. بنابراین طی یک اقدام انتحاری همه رو پاک کردم تا زندگیم رو از نو و به یه شکل دیگه بنویسم...


برنامه من اینه که کم کم هم از گذشته هام بنویسم و هم از برنامه های فعلی...

مختصرا خودمو معرفی می کنم: 

نزدیک های 30 سالگی هستم. از یک خانواده مذهبی و فرهنگی. در یک دانشگاه دولتی داروسازی خوندم، ازدواج کردم، مدت کوتاهی عاشقانه زندگی کردم ولی الان زندگیم سرد و کسل و بی روح شده... . تازگیا خدا بهمون یه بچه داده و در حال حاضر بخاطرش کار نمی کنم و خونه هستم. همسرم یک مرد تحصیل کرده و مذهبی است. طی این چند سال به نظر من رفتاراش خیلی تغیر کرده. از نظر مالی زندگی متوسطی داریم. با خانواده ها مشکل جدی نداریم.

***

مدت طولانی بود که دائما در حال ناراحتی بودم به خاطر سردی زندگیمون و بخاطر رفتارایی که از همسر می دیدم و دوست نداشتمشون... . اما الان فکر می کنم بهتر روی رفتارها و کارهای خودم تمرکز کنم. شاید اگر من خودم رو اصلاح کنم اون هم تغییر کنه. و اگر هم نکنه حداقل من پیش خدا و وجدان خودم سربلند باشم.


همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس / که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

نظرات 2 + ارسال نظر
آرزو یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:47 ب.ظ http://HANT83.BLOGFA.COM

سلام امیدوارم شروع خوبی داشته باشی و هر چه انرژی مثبت هست به سمتت بیاد
حتما می تونی
این وبلاگ رضوانه خانم رو شاید خونده باشی ولی اگر نخوندی برای من که مفید بود امیدوارم برای شروع خوب باشه این وبلگ رو کم کم وبا دقت بخون هر چند که دیگه نمینویسه و مشکلی براش پیش اومده ولی شما از آرشیو شروع کن خانمی
تازه اول راهی و هیچ وقت دیر نیست

سلام آرزو جان. ممنون از محبتت.
اتفاقا مرتب اونجا رو می خوندم... و چه حیف که خانوم خانوما گرفتار شد. خدا کنه زودتر سلامتی کاملشو بدست بیاره.
ممنون میشم همراهم باشی...

آرزو یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:51 ب.ظ http://HANT83.BLOGFA.COM

http://womanart.blogfa.com/ تو فقط لیلی باش
ببخشید یادم رفت ادرس بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد