هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

مذاکرات

نشستم مفصل با همسر صحبت کردم. تقریباهمه حرفها و ناراحتی هام رو گفتم. اگرچه در حین همین حرف ها هم چند بار با رفتارش منو تحقیر کرد اما در کل خوب بود. به هم قول دادیم تمام تلاشمون رو برای اصلاح رفتارمون بگیریم.


یه چیز جالبی که هست اینه که از نظر چیزای ظاهری من از همسر بالاتر هستم: تحصیلات، سطح خانواده، اطرافیان و ... . البته نه این که اختلاف چشمگیری وجود داشته باشه اما خب خودش هم بارها به این مسئله اشاره کرده. 

اما علیرغم اینها در رفتار روزمره دلش می خواد از موضع قدرت برخورد کنه. من با این مشکلی ندارم و به نظرم درستش همینه که مرد توی خونه جایگاه بالایی داشته باشه. اما خب راه بدی رو در پیش  می گیره. قدرت به نظرم از بزرگ منشی میاد نه از تحقر کردن و آسیب زدن به دیگران!

خدایا دستم رو بگیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد