هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

دعوا

متاسفانه امروز با همسر دعوای شدید کردم... . درسته که در شروعش من هم بی تقصیر نبودم اما اون ادامه داد. و باز دست گذاشت روی حساسیت های من!

از روی دل تنگی گفتم بیام کمی وب گردی کنم. یکهو دیدم دارم دوباره وبلاگ رضوان عزیزم رو می خونم... و الان تصمیم گرفتم که جدا شروع کنم به جهادی که اون توش قدم گذاشت. امیدوارم خدا به ازای راهی که به همه نشون داد زندگیش رو لبریز از عشق بکنه.

خب. برای شروع: من هر روز باید این 5 تا کار رو انجام بدم و شبش به خودم امتیاز بدم:

1. کم حرف باشم و بیخودی حرف نزنم، خصوصا منظورم حرفهایی هست که به گذشته و یا خانواده ها مربوط میشه.

2. رسیدگی به ظاهرم داشته باشم.

3. برای خونه 2 ساعت وقت بذارم.

4. به رژیمم پایبند باشم و تلاش کنم برای وزن کم کردن.

5. روزی نیم سات پیاده روی کنم که احتمالا در منزل خواهد بود.


*** متاسفانه دوباره 4 کیلو چاق شدم، یعنی وزنم رسیده به روز قبل از زایمان!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد