هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

هر روز بهتر ...

زندگی...کار...درس...مطالعه...

فرار از خاله زنک شدن!

متاسفانه هنوز برنامه هام مرتب نشده و به همین دلیل جور نمی شه که هر روز بیام و بنویسم. کلا از چند ماه پیش که بچه دار شدم نتونستم یه نظم جدید برای خودم تعریف کنم. اما در تلاشم...

این چند روز از نظر کارای خونه کمی ضعیف عمل کردم. حدودا روزی 1 ساعت وقت گذاشتم براش. اما در رفتار با همسر و حرف نزدن از بقیه نسبتا خوب بودم. دیروز برای اولین بار درست و حسابی پیاده روی کردم. اگه بشه قراره یه ترد میل بگیریم که من سریعتر وزن کم کنم.


فکر می کنم اینکه آدم بیاد و فقط از روزمرگی ها بنویسه کمی خاله زنکی باشه. برای همین دنبال موضوعی بودم که به درد خودم و بقیه بخوره... . از امروز ایشالا شروع می کنم به جمع آوری مطالبی درباره تربیت فرزند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد